Tola/Mloda sunia, Tomaszow Mazowiecki

Moderatorzy: dalmibea, magmal

Postprzez Danka » Pn lip 05, 2010 4:09 pm

Do Nicoli :D
"Pamiętaj że jak zdecydujesz się pomagać ,myśl najpierw o tych którym to obiecałeś"
Avatar użytkownika
Danka
 
Posty: 2233
Dołączył(a): Cz kwi 22, 2010 5:27 pm

Postprzez dalmibea » Cz lip 08, 2010 2:13 pm

Tola bedzie razem z Latka odebrana 11 lipca przez sos-dalmatinerrettung
Avatar użytkownika
dalmibea
Site Admin
 
Posty: 6291
Dołączył(a): So lut 20, 2010 5:58 pm

Postprzez dalmibea » Pn lip 12, 2010 10:42 pm

Tola dojechala na miejsce , jest troche slaba i potrzebuje duzo spokoju, witamin i odzywek , zeby wrocila po tym co przeszla do siebie. Ma bardzo wzdety brzuszek , najpozniej w czwartek bedzie szla do Weta.
Jest kochana sunia , bardzo grzeczna ale troche strachliwa , mysle ze za dwa tygodnie bedzie juz wszystko dobrze, wazne ze jest juz bezpieczna i nikt jej juz w zyciu nie skrzywdzi
Obrazek

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
dalmibea
Site Admin
 
Posty: 6291
Dołączył(a): So lut 20, 2010 5:58 pm

Postprzez Danka » Śr sie 04, 2010 5:52 pm

Dalmibea i co z tym jej brzuszkiem? :( :(
"Pamiętaj że jak zdecydujesz się pomagać ,myśl najpierw o tych którym to obiecałeś"
Avatar użytkownika
Danka
 
Posty: 2233
Dołączył(a): Cz kwi 22, 2010 5:27 pm

Postprzez Danka » So sie 07, 2010 11:23 pm

Dalimbea co z Tolusią ? Wiesz coś? :(
"Pamiętaj że jak zdecydujesz się pomagać ,myśl najpierw o tych którym to obiecałeś"
Avatar użytkownika
Danka
 
Posty: 2233
Dołączył(a): Cz kwi 22, 2010 5:27 pm

Postprzez dalmibea » Pn sie 09, 2010 2:19 pm

Tak , u Toli wszystko w porzadku , brzuszek wraca juz do normy , byl taki nabrzmialy bo to normalne po zabiegu , ale doszla juz do siebie i z niej jest taki maly lobuziak , taki szatan , wszedzie jej pelno. Za nie dlugo beda zdjecia . Mamy narazie staly kontakt telefoniczny , problemy z internetem ze strony rodziny, no coz , czasami technika nawala.
Ale zapewniam ze z Tola wszystko w porzadku .
Avatar użytkownika
dalmibea
Site Admin
 
Posty: 6291
Dołączył(a): So lut 20, 2010 5:58 pm

Postprzez dalmibea » Cz sie 19, 2010 2:15 pm

Tola nazywa sie Tula

18.08.2010: Uns erreichte Post aus Tulas neuem Zuhause:

Tula hat ca. nur eine Woche gebraucht um sich hier neu einzuleben!! Wir haben uns sehr darüber gefreut, da wir ja mit dem Schlimmsten gerechnet haben. Man wußte ja nicht was sie alles schon erleben musste.
Sie war zu Anfang verdammt futterneidisch und mit dem Gespräch das Nicole und ich führten, erklärte sich mir auch die Herkunft der vielen kleinen Wunden am Kopf. Sie musste sich um das Futter im Tierheim durchbeißen und hat sich wohl nicht so recht durchbeißen können. Sie wog bei der Ankunft nur 16kg, bei einer Größe von 53cm. Das empfand ich schon als schlimm, allerdings habe ich dann die Bilder von Wigand gesehen, kein Kommentar. Mittlerweile wiegt sie 18,5kg und ich versuche jedes Gramm bei ihr zu halten, was sich auch als schwierig erweist (ist wohl eher die Ausnahme unter den Dalmis), da sie nur rennend überall hinläuft. Es hat sich nun eine Allergie auf einen Inhaltsstoff in Fertigfutter heraus gestellt und ich koche ihr jetzt immer selbst etwas Gutes! So weiß ich wenigstens was wirklich drin ist.
Leider hat sie mit anderen Hunden noch oft Probleme, die sich aber bereits gebessert haben und wir werden noch weiter fleißig daran arbeiten. Zu den vorhandenen Katzen mag sie noch kein freundschaftliches Verhältnis aufbauen, aber bisher ist noch alles gut gegangen und es hat jeder nun sein/e eigene/s Zimmer bekommen.
Unsere Hundeverhaltenstherapeutin ist jedenfalls schon sehr begeistert über unsere Teamarbeit. Sie macht sich wirklich ganz gut und heute haben wir hier aus dem Ort auch schon eine Einladung zum Dalmatiner-Treffen bekommen!

Wir bedanken uns bei der SOS-Dalmatinerrettung und ich hoffe das sich weiterhin so "viele" und noch viel mehr Menschen für in Not gebrachte Tiere einsetzen werden!

Ganz liebe Grüße von der Nordsee von Tula und ihrer neuen Familie.

Dodane po 2 minutach:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
dalmibea
Site Admin
 
Posty: 6291
Dołączył(a): So lut 20, 2010 5:58 pm

Postprzez dalmibea » N paź 24, 2010 5:22 pm

Avatar użytkownika
dalmibea
Site Admin
 
Posty: 6291
Dołączył(a): So lut 20, 2010 5:58 pm

Postprzez Danka » So lis 06, 2010 10:02 am

POznałam ją osobiście i taka była ..................biedna, a teraz globtroter :wink:
"Pamiętaj że jak zdecydujesz się pomagać ,myśl najpierw o tych którym to obiecałeś"
Avatar użytkownika
Danka
 
Posty: 2233
Dołączył(a): Cz kwi 22, 2010 5:27 pm

Re: Tola/Mloda sunia, Tomaszow Mazowiecki

Postprzez magmal » Wt lip 22, 2014 10:01 pm

Tula (Tola) ma się świetnie. Jest szczęśliwa i kochana przez swoją rodzinę.

Obrazek Obrazek
"Jest twoim przyjacielem, partnerem, obrońcą - twoim Psem. Jesteś jego życiem, miłością, przewodnikiem. Będzie twój - wierny i oddany do ostatniego uderzenia serca. Winien mu jesteś zasłużyć na to oddanie."/ M. Siegal /
Avatar użytkownika
magmal
Site Admin
 
Posty: 2058
Dołączył(a): Pn lip 05, 2010 8:30 pm

Poprzednia strona

Powrót do ZAADOPTOWANE - PSY W NOWYM DOMU

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron