zapraszamy do adopcji !!!

osoby, które chcą adoptować dalmatyńczyka lub w typie rasy.

Moderatorzy: dalmibea, magmal

zapraszamy do adopcji !!!

Postprzez Danka » N sie 08, 2010 8:41 pm

Zapraszamy , czy nie ma żadnego Pana który szuka psa? :wink:
"Pamiętaj że jak zdecydujesz się pomagać ,myśl najpierw o tych którym to obiecałeś"
Avatar użytkownika
Danka
 
Posty: 2233
Dołączył(a): Cz kwi 22, 2010 5:27 pm

pilnie szukam psa!

Postprzez karolina » Pn gru 13, 2010 12:35 am

Witam,

Pilnie poszukuje dalmatynczyka w wieku maksymalnie do jednego roku, zaopiekuje sie porzuconym lub kupię za niezbyt wygorowana cene. Jestem studentka UW, bardzo chcialabym sprawic prezent bozonarodzeniowy rodzinie, poniewaz w pazdzierniku odeszla za TM nasza jamniczka. Byla z nami 11 lat, zajmowala wiele miejsca w moim sercu, towarzyszac mi przez najwazniejsze lata zycia. Jej odejscie cala rodzina bardzo przezyla i nie jest juz tak jak kiedys. Wierze ze potrafia otoczyc opieka innego psa, dac mu wspanialy dom. Chce by ktos znow wital mnie u drzwi gdy bede przyjezdzac. Moja rodzina mieszka w domu jednorodzinnym z duzym podworkiem, dom tez jest duzy wiec mysle ze warunki na takiego psa idealne. Zaznaczylam wiek do jednego roku poniewaz mam 8 letnia siostre, takze z obawy o nia wolalabym zeby nie byl to pies z juz uksztaltowanym charakterem na ktory trudniej wplynac. Bardzo mi zalezy by przywiezc psa juz na swieta, takze prosze o jakies namiary!

Pozdrawiam serdecznie,

Karolina z Warszawy:)
karolina
 

Postprzez dalmibea » Pn gru 13, 2010 1:30 am

prosze skontaktowac sie pod tym numeren z pania Danka z W-wy 602605408
Nie mamy narazie zadnego dalmatynczyka do roku , ale moze po rozmowie z pania Danka znajdzie sie jakis inny dalmatynczyk ktory do pani rodzicow bedzie pasowal.

Mam takie pytanie , czy pani rodzice chca psa? A co sie stanie z psem jak sie okaze ze oni nie chca narazie innego psa ???
Avatar użytkownika
dalmibea
Site Admin
 
Posty: 6291
Dołączył(a): So lut 20, 2010 5:58 pm

;)